Veckan

Så här kommer min vecka att se ut. Vet att intressesmurfarna hoppar som tusan nu.
 
Måndag
Kerrie och Yankee går backar i skritt, Alexa rids i skritt på ridplanen.
Ska även hjälpa Linnea att klippa Hedge.
 
Tisdag
Dressyrträning med Kerrie och Yankee för Annika, Alexa går backar i skritt.
 
Onsdag
Vila, jag är i stan och ska ta mig i väg på något spinningpass.
 
Torsdag
Hoppträning för Christelle med Kerrie och Yankee, Alexa rids på planen i skritt.
 
Fredag
Kerrie uteritt, Yankee galoppintervaller. Alexa leds 5 km.
 
Lördag
Wallmans i Åre med styrelsen. Vet inte om jag hinner rida.
 
Söndag
Kerrie galoppintervaller, Yankee uteritt. Alexa rids på planen.
 
Och sen är det en vecka till och sen är det TEDTRÄNING! Behöver jag säga mer? Svar nej.
 

 

Kommentarer
Postat av: Annika

Fin blogg :)

2013-02-09 @ 10:50:27
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0