Dagen

Nu är jag hemkommen från Duved och tillbaka hemma med hästarna. I dag så tänkte jag dressyra lite lätt, mest bara för att kolla att knapparna sitter där de ska tills imorgon.
För en gångs skull är jag dessutom uppe tidigt, så jag funderar på om jag ska sticka ut i stallet på en gång och få hästarna gjorda. Jag är lite av en nattmänniska så vanligtvis brukar det bli lite senare morgnar ;)

På senaste tiden har jag suttit uppe och lirat Assassin's Creed på nätterna, så det har ju inte precis hjälpt.. Haha, brukar aldrig spela TV-spel men sen hittade jag det här spelet och jag är helt fast. Fast jag lär nog tröttna snart, har ju kört ganska intensivt nu under jullovet ;)
 
 
Det ska bli grymt kul med Tedträning i alla fall och jag lovar att ni ska få se film! Ni kommer väl knappt känna igen oss för att vi är så ringrostiga, men det kan kanske vara kul att se ändå ;)
 
Aa, vi hörs senare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0