5 snabba

Vad är viktigast för dig?
Det viktigaste för mig är definitivt hästarna. Ridningen är ju det jag tänker satsa på och det är också det som jag lägger mest tankar och energi på.

Vad önskar du att du gjorde mer?
Helt klart tränade. Jag får aldrig något gjort och gör jag det så håller det sig i typ 1 vecka ;)

Nämn två filmer du älskar.
Sjukt svårt val då det finns många! Men några som jag sett nyligen är Les Intouchables och Moulin Rouge, de är väldigt väldigt bra enligt mig.

Vad gör du när du inte rider?
I nuläget så spelar jag AC ;)
Men annars så är jag med kompisar, glider runt på Facebook, åker skidor eller läser.

Vad är du allra mest rädd för?
Att bli ensam och att bli en rik och självisk människa.

/Sara



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0