tävling!

Nollade LD och sista ner i LC på grund av en hemsk olycka som hände innan, läs nedan.
Ponnyn är ju bara bäst!!




Bakom.stallet är en plan, där står massa bilar och släp parkerade.
Sen på nersidan så är det en nedförsbacke, jättebrant.
Jag står på sidan, så ser jag att ett släp rullar mot kanten, min tanke var att någon bara backade för jag såg bara släpet.
Sen fortsätter släpet att rulla nerför backen, slår över och ställer sig rakt upp med draget rätt up, sen slår den över och hamnar upp och ner. I samma sekunder som den står rakt upp så inser jag att det är hästar i.
Detta var några minuter jag skulle in.
Det blir kaos, fullständig kaos. Barn grinar, folk fattar ingenting, KAOS.
Jag går in på banan, helt kall och illamående, ville bara grina.
Folk grät, folk hade panik. alla var helt blockerade.
Folk skrek och barn grät under hela min ritt och jag var helt blockerad.

Det var helt sjukt, har aldrig varit med om värre.

/Anna




Kommentarer
Postat av: Rebecca - Min Fotoblogg

fyfan!! hur gick de med hästarna, blev dem avlivade? :(

2012-09-26 @ 11:43:34
URL: http://www.rebeccatengstrom.blogg.se
Postat av: Anonym

Hur gick det med hästarna??

2012-09-30 @ 14:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0