Musik

Musik är något som är extremt viktigt för mig och har varit det genom hela min uppväxt.
Ändå sen jag var lten har jag haft ganska konstig musikstil, eller i alla fall en väldigt bred och blandad sådan. Jag kan gå från dubstep till Johnny Cash utan att tänka något närmare på det ;)
 
Nej, jag gillar inga speciella genrer. Eller artister för den delen. Jag gillar musik som får en att känna, oavsett om det är ilska, kärlek eller saknad. Bara
 
Jag letar ständigt efter nya vägar inom musiken, något jag aldrig hört förut. På senare tid har jag blivit mycket mer öppen för nya och mer annorlunda låtar än vad jag var förut. Och det är jag så glad för, för det har lett mig till så mycket nya favoritlåtar!
För tillfället så är de här de artister jag lyssnar på mest. Men som sagt så ändras det hela tiden, man hittar nytt och tröttnar på gammalt. Men låtarna som jag har länkat är väl de som går 24/7 på min Spotify för tillfället, haha.
 
Regina Spektor, The xx, Avicii, Skrillex, Rebecca and Fiona, Icona Pop, First Aid Kit, Nause, Johnny Cash, M83, Swedish House Mafia, Kent, Håkan Hellström, Lana del Rey, Iron and Wine, Bon Iver, Tracy Chapman, All time low, Lykke Li, Timbuktu, Maskinen, Newkid, Melissa Horn, Norlie och KKV, Ansiktet, Den svenska björnstammen, LMFAO, Oskar Linnros, U2, Panda da Panda, Marina and the Diamonds, Mash Up International, Adrian Lux osv osv osv.
 
 
 
Ganska blandat som ni ser.
Så, nu vet ni lite vad jag gillar för musik. Vad lyssnar ni på?
 


Kommentarer
Postat av: Emelie

När ska du lägga ut en video när du sjunger?? :))

Svar: Någon gång då jag får till en bra film ;)
Anna Staaf & Sara Borg Bromee

2012-09-18 @ 22:51:27
Postat av: Anonym

Nause <3 Saknar yran! ;( <3

2012-09-19 @ 17:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0