Inga ord

Hela bloggvärlden har blivit så jävla lame.
Jag läser inga bloggar längre och ingen bryr sig riktigt. Hästbloggar var populart för två år sedan, nu är det bara så himla lame. Jag har ingenting att skriva om och jag känner inget som helst behov av bloggen längre.
Bloggen har betytt otroligt mycket för mig och jar gett mig massa nya möjligheter, men inte längre.
Vi får se om bloggen fortsätter, men förvänta er inte särskillt mycket från min sida.
Bli vän med mig på facebook eller följ mig på instagram om ni vill veta nåt om mig och sture, men någon större ansträngning är på bloggen vill jag inte lova.
 
Tack bloggen, tack ni - vi får se om det bli något mer än såhär. Jag älskar fortfarande er som hjälpt oss att komma så långt som vi faktiskt gjorde, och trott på oss.
 
Tacktacktack, för allt stöd och för allt ni har uppmuntrat oss med varje gång vi har loggat in.
Sen vill vi inte ha kommentarer om att våran blogg suger, vi är faktiskt medvetna om att vi inte uppdaterar.
 
Den här kan ni få kolla på, 57789 gånger om ni vill, i väntan på att något händer.
 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0