Sista dagen

Så var den sista dagen här över, sorgligt men sant. Men, jag ska inte klaga. Jag fick faktiskt rida fyra hästar idag, så jag har haft en rätt bra dag! ;)

Började med att rida ut Obsession på morgonen. Galet fin häst, en av mina klara favoriter! Riktigt lydig och mjuk, om än lite lat av sig ;)
En rakt igenom behaglig ridtur.
Sedan red jag fram Mr Ocean åt Erika. Där vågade jag knappt ta i tyglarna eftersom han bara skulle få värma upp kroppen, så det kan jag inte säga så mycket om. En väldigt söt och trevlig hingst är det i alla fall!

Därefter fortsatte jag med två uteritter på Alcacao (aka Tage) och Bellinda.
Och allt det hann man med innan lunch!
Resten av dagen flöt på som vanligt med skrittmaskinen och hagbyten.

Och nu har jag packat väskan, inte helt lätt om hjärtat kan jag säga. Kommer verkligen att sakna alla här!
Men som ett bra avslut så ska vi gå ut på krogen i kväll, ska bli himla skoj.

Jag kan i alla fall lova att det inte är sista gången jag är här. Det är så himla underbart och jag kan inte bärga mig tills nästa gång jag styr kosan ner hit. Då kanske jag kan ta med mig hästarna ner också, det hade inte varit helt fel! :D


Kommentarer
Postat av: klara levenstam

hos vilka har du varit?

2012-11-06 @ 21:34:06
URL: http://klarrs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0