Och så är man snart hemma igen

Tänk vad tiden går fort! Det känns som att jag nyss satt på planet hit och imorgon är det min sista dag här.
Det har varit grymt lärorikt och jag tror att det här kommer att hjälpa mig mycket både i ridningen och i stallet.

Och hemma väntar taggade hästar på igångsättning och det känns jätteroligt. Jag är mer motiverad än någonsin och det ska bli spännande att se hur Alexa utvecklar sig och om Yankee blir som han var.
Men en sak är säker - det kommer bli mycket frisering och klippning! ;)
Så jäkla tråkigt bara att tävlingssäsongen är slut för i år. Det hade varit grymt kul att få verkligen knoppa, frisera och fixa hästarna som de gör här inför tävling. För att inte tala om framhoppningen!

Jag har haft det bättre än bäst här hos Erika i alla fall och håller tummarna för att det finns plats för mig och hästarna i sommar. Kan inte tänka mig en bättre plats att spendera tävlingssäsongen på!
Men trots all fin ridning, alla flashiga hästar och glassiga anläggningar så ska det bli skönt att komma hem. Jag saknar hästarna, jag saknar Norrland och jag saknar min säng ;)

Jag är osäker på om det blir några fler inlägg härifrån, men i vilket fall som helst så hörs vi när jag har lust. Ha det bäst tills dess!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0