Kort presentation

Första träningsdagen har varit väldigt lärorik och inspirerande som vanligt. Jag red i första gruppen, så då kunde jag titta på alla grupperna som följde. Jag tycker nästan att det är då man lär sig mest, när man kan se hästarna från marken och se hur de använder sina kroppar.

Själva träningen gick finemang. Alexa var väldigt lugn och jag kunde rida henne i alla gångarter utan att hon blev allt för hetsig.
När vi kom till hoppningen så gjorde inte riktigt min kropp det jag bad den om i början ;)
Men efter att Ted fräschade upp minnet så gick det mycket bättre och Alexa hoppade super!

Kvällen avslutades med funktionärsmiddag som vi lyckades smyga in på och ett musikquiz då vårat lag vann! :D
En rakt igenom trevlig dag alltså.

I morgon blir det tidig uppgång, för jag och Maria hade tänkt att ta en powerwalk innan första gruppen. Hurtigt ja! ;)
Och det bästa är att jag rider sista gruppen i morgon. Alltså hinner jag se alla grupperna i morgon igen! :)
Jaja, nu ska jag sova. Jag återkommer kanske i morgon med någon filmsnutt!

/Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0