Jag vill, fast nä.

Jag vill be om ursäkt för att jag inte bloggar, men ändå inte.
Livet kommer emellan hela tiden, och är jag inte upptagen med att göra det jag måste och vill, om inte så är jag fullt upptagen med att vara mig själv. jag har haft för lite tid åt mig själv på senaste. Folk räknar med mig och jag måste hela tiden vara alla till lags att jag glömmer bort mig själv. Självklart påverkas Sture av det här också, men jag gör mitt bästa och har faktikst kunnat rida reglelbundet senaste tiden,
 
Sista tävlingen är avklararad sedan en vecka tillbaka, satte sista nollan i LC så nu är vi kvalade avd a, skönt!
Ska rida två veckor till, sen ska han få gå på en välförtjänad vila med skritt någon gång i veckan. Det har varit ett jobbigt år med mycket att ta in, och han har ju bara haft possitiv utveckling så han har varit så otroligt duktig!
 
Jag och gulliga Emelie på bilden, gillar den! :)

Kommentarer
Postat av: Theresia - häst & foto

Snygg design! :D

2012-11-17 @ 20:11:20
URL: http://theresiasandahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0