Våra LA:er

Här är de LA:er som vi har gjort än så länge. Jag räknar dock inte med den i Östjämten, eftersom han hade ont då och stannade med all rätt ;)




Här tyckte jag att han var väldigt fin, dock tappar jag fokus mot slutet och gör en misssberäkning på ett hinder som ni ser ;)
Men där hade vi en jäkla tur, Yankee lyckades dra upp benen så där blev det ju en nolla.



Här var vi inte riktigt i gång i början, så det blev ett ganska grovt riv på 2:an. Blää då resten av banan var riktigt bra!


Här satte jag lite för mycket tryck i början, så det blev ett riv på 1:an. Resten av banan var helt okej, lite springigt kanske men annars så.




Den här rundan tycker jag är den bästa. Det finns inte med på filmen, men jag gör värsta dumma misstaget på första hindret och kommer i världens segaste galopp. Y fattade nog inte ens att han skulle hoppa ;)
Sen skärpte jag mig och då blev det ju en riktigt bra runda!

Allt som allt så tycker jag att rundorna har blivit lite bättre för varje gång. Huvudsaken är ju att det känns lätt, och det gör det verkligen!
Sen får nollorna komma när de kommer. Han är ju trots allt bara 6, så det är ju ingen brådska.

Vad tycker ni?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0