Sjuk - story of my life

Ja, då har man gått och blivit sjuk IGEN då. Story of my life, säger jag bara.
Men om vi ser det från den ljusa sidan (vilket vi borde) så innebär ju det mer bloggning åt folket! :D

Ska försöka komma på något fyndigt att skriva om, det är ju bara det att jag är lite rostig i fogarna så här när jag uppdaterar typ 1 gång i veckan. Det blir ju som en ond cirkel, ju mindre man uppdaterar desto mindre blir blogglusten och desto sämre blir inläggen.
Och tvärtom när uppdateringen är bra.

Så är det för mig i alla fall.
Men som sagt tänkte bara ge er lite nödvändig info, det vill säga att jag är sjuk, och sen så får ni väl se vad som ligger framför er.
Jag kanske drar till med en 5-6 inlägg om ni har tur! :D

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0