Några sanningar om mig

* Jag är en väldigt spontan och rastlös person som hatar rutiner. Och då menar jag HATAR.

* Jag älskar shorts.

* Jag är ganska kreativ och älskar konst.

* Jag är ganska stressad.

* Jag klarar mig inte utan musik.

* Jag vill inte gå gymnasiet.

* Jag ska flytta till Holland eller Frankrike så fort jag får chansen.

* Jag hatar Facebook nuförtiden med alla dessa jääääävla "Share if you know who this is" eller "Like if you would help this poor child" eller "Like if you believe in god" eller värst av dom allihopa "Like and then check your friend requests".
No shit liksom, jag skulle helt klart lämna en svältande afrikansk unge på vägen om jag såg den. Och bara för att jag gillar den där jävla bilden så blir inte ett skit bättre, utom att det kanske lättar på det egna samvetet en aning. Och vem fan vill ha 1000 vänförfrågningar?

Haha, bara jag som stör mig otroligt på det där?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0