Hemma

Nu är vi hemma från tävlingarna och jag är hur trött som helst...
Ingen vidare blogglust men okej.

Har varit stolpe ut hela helgen. Ett tidsfel i LB, men rundan var helt underbar och han var sinnesjukt fin. Lite surt med tidsfel, men jaja.
I LA så vet jag inte vad jag gjorde på 1:an, men där rev vi. Inget konstigt språng eller så, han bara tappar ett framben. Då blev jag ganska ofokuserad eftersom det var det enda jag ville klara av, det första hindret. Skitsur blev jag och var irriterad hela banan runt. Men vi var felfria efter 1:an igen.



Så det blev en till jääääääkla fyrafelsrunda.
Det är så himla onödiga riv vi får nu! Det känns ju så himla lätt och jag vet att riven beror helt på mitt mentala. Himla irriterande är det i alla fall, mer orkar jag inte analysera just nu. Men Y hoppade fint!

Kerrie var jättefin i 90 men tittade lite på sista hindret så vi kom lite nära och rev. I 1m så var både hon och jag trötta, men det blev en ganska bra runda med 2 ner.
Haha, ni kanske märker att jag inte riktigt är på humör ;)

Hörs när jag har kommit på bättre tankar.


Kommentarer
Postat av: Isabella Bergh

Är också less på 4 fel nu.. Gjorde samma som dig också idag, rev 1an och var nolla resten -.-

2012-05-27 @ 23:54:03
URL: http://isabellabergh.blogg.se/
Postat av: Linn Strelin

Har tappat bort din mejl! har du lust att mejla mig istället så skickar jag bild på stigbyglarna! :) Om du köper dom snabbt så kan du få de billigare!



[email protected]

2012-05-29 @ 21:46:23
URL: http://ztreliin.blogg.se/
Postat av: Fanny

Hej, jag har också en ungponny som är född 2006, tänkte bara fråga dig när du tycker att man ska gå från att hoppa avdelning b till avdelning a? Svara gärna i ett inlägg, skulle vara kul att höra hur du tänker :) Mvh Fanny

2012-06-05 @ 14:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0