Fota?

Jag har panik för att jag använder samma bilder hela tiden och det skulle vara ganska så gött att få lite nya, fräscha vårbilder.
Så är det någon vänlig själ som skulle vilja fota mig och hästarna?



Jag älskar Lilly Blomkvists bilder som hon tog på Sundsvall Summer Pony Show förra året!

Tyvärr bor jag i ödelanden, dvs Jämtland, så ni måste ju tyvärr bo här eller tänka er att åka hit. Och så måste ni vara gratis. Och väldigt, väldigt uthålliga. Och helst ganska duktiga.
Någon frivillig?


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Vart brukar du tävla då? :)

2012-05-21 @ 08:51:22
Postat av: Hanna

Hade det inte varit så att jag bodde nere i skåne så hade jag kunnat göra det. Är ingen hejare på att fotografera, men gratis bilder är alltid gratis bilder ! :D

2012-05-21 @ 10:02:03
URL: http://dressyrfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0