Finare hästar




Ganska grymma hästar ja. Nu är det bara för mig att ta itu med min ridning och faktiskt kunna ta att jag är i en svacka just nu.
Bara att rycka upp sig och bita i. Hoppas in till döden dock att Maggan hjälper mig i helgen, finns ingen bättre när det gäller att få en att sluta tjola och rida. Jag tänker däremot inte säga att jag är helt värdelös och att jag rider så sjukt dåligt, för det vet jag att jag inte gör. Däremot red jag som ett riktigt klantarsel i helgen, men det är en annan sak ;)

Vad jag ville komma till är dock att jag är så himla glad för mina underbara hästar! Tack Hults för att jag får rida Vanessa och tack mamma för att du har köpt så otroligt fina små hästar :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0