Saker ni inte visste om mig

• Jag hatar folk som tror att de vet allt och måste ifrågasätta.

• Jag har aldrig flyttat.

• Pärlan har en ganska stor "knöl" på kronranden, den är i samma material som hoven. Hennes mamma klev på henne när hon var liten, så hon har ett litet skönhetsfel bara.

• Mina hästar har aldrig varit allvarligt skadade.

• Jag har ingen aning om vad som fick mig att ta kontakt med Sara den där gången förra året.

• Jag har jättesvårt för att skriva om mig själv.

• Jag tycker själv att jag är en jättedålig kompis och bara pratar om mig själv och aldrig ger något tillbaka. Alla ni (ni vet vilksa ni är) är så jävla snäll och jag känner mig så himla otacksam, vilket jag såklart inte är!

• Om Pärlan säljs snart så kommer jag ta god tid på mig att hitta den ponny jag verkligen säker, no matter what.

• Jag har brytit armen en gång, för snart två år sedan. Gick med ogipsad arm i typ två veckor, det var ett roligt påsklov!!

• När jag fotar ridning och porträtt så använder jag bara manuell fokus på mitt 70-300 mm.

• Jag har fått jättemånga nya trevliga vänner via bloggen, sjukt tacksam!

• Det var Johanna Grant som fick mig att börja blogga, då jag följde henne via BDB osv.

• Jag har jättemycket pengar just nu som jag har sparat ihop, men jag har ingen aning om vad jag vill lägga de på! ;)




Kommentarer
Postat av: jennie ohlson

Hej Anna! Jag har en fråga till dig! Det äpplegröna schabraket du har köpt från Hööks, vilken storlek är det? :) Om det är stl ponny, tror du att det skulle kunna passa till en 17,5 sadel? och huvan, vilken storlek är det och sitter den bra på pärlan? :)

2012-03-04 @ 09:16:20
Postat av: Johanna Grant

Hahhaah "hennes mamma klev på henne när hon var liten" Hahaha!

2012-05-06 @ 22:27:38
URL: http://johannagrant.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0