Så här vill jag rida om 5 år

5 år från nu.

Det kan faktiskt hända så sjukt mycket på den tiden. Men jag har en väldigt klar bild på vart jag vill vara då.
Självklart, man ska leva i nuet, man ska njuta av stunden, men jag är och kommer förbli en ständig drömmare ;)

Drömmar och mål driver mig vidare, annars skulle jag nog bara lägga av. Och om jag ska beskriva det lite kort så har jag en ganska bra bild av vad jag vill kunna då.
Så här har ni - en lista på det jag vill/ska kunna när jag är 19 år gammal:

* Göra byten i varje.
* Hoppa en bana på 140 med rätt häst.
* Rida olika sorters hästar, oavsett utbildningsnivå och temperament.
* Ha en bra grundutbildning och ett bra system i markarbete och hoppning.
* Hoppa ett hinder på 160.
* Göra piruetter.
* Rida en stor tävling och behålla fokus hela vägen.
* Ha en trevlig och professionell framtoning.

Det var väl det - sen så får man väl se hur det går att uppfylla det här ;)
Men allt är möjligt och jag dör hellre än att ge upp! Sen har jag ett enskilt mål med Yankee - jag vill rida ett stort mästerskap på honom innan jag fyllt 18.



Allt handlar ju egentligen om tur, vilja och att skaffa sig en massa bra erfarenheter!
Shit, vad taggad jag blev nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0