Pay and jumpen

Efter en lååång och väldigt påfrestande dag är vi åter i Röde, haha...
Man kan ju säga att det var inte riktigt våran dag i dag!

Vi har bland annat kört fast, Yankee klättrade över bommen och pajade den, Mulle fastnade på mellanväggen så att han inte kunde vara med och hoppa, jag fick transportluckan över mig, ja vi har nog råkat ut för det mesta i dag ;)

Vi kom dit då det var rätt stressigt, men Anna var grym och hon och Yankee var nolla i 80 :)
Sen hoppade jag då Kerrie i 90. Nolla och riktigt fin var hon så vi anmälde till 1m också!
Även där var hon nolla, men rundan kändes snäppet bättre. Duktig hon har blivit, min lilla häst ;)



På Yankee gick det, hmm, mindre bra. Jag blev av någon anledning jättestressad och satt bara och irriterade mig på honom. Han var duktig som gjorde det så bra ändå!
Jag vet helt ärligt inte vad jag höll på med där inne. Men jag vet i alla fall att jag inte var där jag skulle vara ;)
Vi var i alla fall nolla i 1m men det kändes inte särskilt bra, jag hade nästan inget tryck och det blev inte något flyt.
Jag efteranmälde då till 110 (jäkligt dumt, men nu är det ju för sent att göra något åt det) och där kändes det itne heller speciellt bra, ett ner på trean. Ändå rätt bra med tanke på att han gått två klasser innan och jag red som ett mähä.

Men nu ska vi vända det hela till något positivt! :D
Visst, jag red inte bra i dag men det var okej och jorden går inte under för det. Nästa gång ska jag slappna av, andas och fokusera istället för att stressa sönder.
Vill ni se film på pållarna förresten?




Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag vill gjärna se film :D

2012-03-05 @ 10:26:02
URL: http://johannaledstrom.blogg.se/
Postat av: Daniela

Jaa, film! :)

2012-03-05 @ 12:25:04
URL: http://upplandsryttarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0