Hästarna

Här är hästarna som jag höll på med mest :)

Liberty Man (HOL)

2004 Limbus-Carthago Z- Calypso

- 1:45

 










Mr Ocean (KWPN)

2007 Mr Blue - Odermus R- Voltaire

- 1.10

 

 

 

 





Collect

2007 Quote - Karandasj - Guidam

- Erika Lickhammer & Joris van Helmond

-1.20

Hästen som jag red under veckan. Så himla snäll och riktigt fin att rida när jag kom på lite mer hur man gjorde och fick hjälp av Joris och Erika! Såg dessutom när Erika hoppade honom och oj vilken spänstig liten sak ;)

 






Hip Hop 1045
(SWB)

1999 Feliciano - Electro - Hartung

- 1.60

Hip Hop, the one and only. Jag kan inte fatta att han är hingst, för snällare häst får man leta länge efter!

 






Donatelle van het Lambroeck

2003 Nabab de Reve - Cento - Chin Chin

-1.50

 

 

 

 

 

 









Qashmir van Weestuur
(SBS)

2000 Toulon - Lys de Darmen

-1.60

Qashmir, en av mina asboluta favoriter. Jättesnäll och en helt fantastisk häst!

 

 

 



 

Clintan MB (SWB)

2007 Chicago Z - Nimmerdor

- Erika Lickhammer

- 1.15

 

Också sist men inte minst, fina fina Clintan. Jag fick rida honom på planen ett par gånger under veckan, då var jag lycklig ska ni veta ;)

 

Bilderna och infon hittade jag på Erikas hemsida här. Där kan ni klicka in om ni vill läsa om resten av hästarna :)

 


Kommentarer
Postat av: Amelia

Gud vad roligt att få hålla på med så fina hästar ! Vilken möjlighet du fick ! Kul :) Hur var det med Eclipse då ? ;)

2012-03-22 @ 06:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0