Lite tankar

Loggar in och möts av en helt ny värld, DAFUQ? Men jag tror att jag gillar det, bra gjort blogg.se!
Jaja, jag kan i alla fall informera er om att jag är tillbaka med flaggan i topp och måste bara passa på att få sagt att jag har världens bästa tränare och världens bussigaste häst!
Tedkursen gick fenomenalt bra och jag log på riktigt för första gången på veckor. Det tackar jag Kerrie och min kära tränare för!
Jag har lärt mig otroligt mycket på de tre dagarna och framförallt så har jag och Kerrie börjat samspela mer och mer.
 
 
Tänkte på det, hur varje häst verkligen är något speciellt. Alla har sin egna personlighet, alla måste ridas på ett visst sätt. Det är något väldigt fint, den där känslan när man sitter upp och får prova sig fram tills det där ljuva ögonblicket då hästen och ryttaren är på samma våglängd och allt faller på plats.
Ursäkta mig om jag är lite översentimental, men jag kände bara att jag behövde det just nu. Och lite kärlek har aldrig skadat någon.
 
Älskar mitt liv, älskar mina hästar, älskar vårat helt ljuvliga hingstföl som kom i måndags. Alla dessa hästar lyser upp mitt liv och sätter ett leende på läpparna.
Älskar den här sporten, jag kommer aldrig låta mig själv sluta. Det är så värt allt slit!
 
Oj, så rörigt allt blev. Förlåt för att jag har varit icke närvarande här på bloggen under så lång tid, men nu är jag tillbaka.
Love you guys,
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0