Kanske har jag hittat drömponnyn?

Ni vet när det känns sådär sjukt bra? Man har kollat resultat, sett filmer och bilder - magkänslan säger att det är bra!
Jag har hittat en ponny och den verkar så sjukt fin! Min magkänsla säger att det här är jättebra. Mamma ringde dit och pratade lite och vi ska ner om någon vecka, såfort pappas bil blir 100% så drar vi.
Såg denhär ponnyn för ngr veckor sedan, sen försvann den. Nu har den kommit tillbaka på annons igen och både jag och mamma har fallit för den. Har ju kollat på säkert alla annonser (259 st.) och har aldrig fått sådan bra magkänsla. Så sjukt fin ponny!

När jag provrider ska jag bara känna efter att gasen fungerar, bjudning i hoppningen också vill jag ha lite i handen, jag gillar inte hästar som är känsliga i munnen riktigt.
Sen att ponnyn har utseénde to die for, gör inte saken värre!


Om ni kisar och blurrar med ögonen så ser ni lite, hihi ;)

Nä, nu ska jag kolla filmen på denna skönhet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0