Han är speciell

Aldrig har jag haft en sån relation med en häst, som jag har med Nicholson.
Efter 5 år med två olika ponnyer har jag inte alls känt sama känsla som jag känner nu efter 5 dagar. Det är helt sjukt, jag menar igår när jag hade honom på gången, tog det ca 20 minuter att lära honom "puss". Att han sätter upp mulen mot mitt ansikte. Han har sån otroligt skön inställning till allt och han kommer redan i hagen.
 
Andra dagen jag var i uppsala, alltså andra dagen med honom någonsin - så gnäggade han när jag gick förbi hagen. Whuut?
Han är så sjukt go den där ponnyn, jag önskar att ni alla kunde komma hem till mig och träffa honom for real! ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0