Sånt man borde kunna

Ni vet de där grunderna som alla borde kunna? Göra halvhalter, känna vilken galopp man har, vilket sittben man sitter på osv? Här listar jag de jag kan och de jag verkligen inte kan ;)

Jag kan:

* Känna vilken galopp jag har utan att titta på hästen

* Göra halvhalter

* Samla


Jag kan inte:


* Känna vilket sittben jag sitter på utan att titta på hästen

* Göra korrekta galoppfattningar

* Göra bra travlängningar


Haha, lite pinsamt är det men jag har väl aldrig tagit mig tid att lära mig de här sakerna ordentligt...
Har ni något sånt där riktigt grundläggande som ni inte kan, eller är det bara jag?



Kommentarer
Postat av: Anna

testcomment

2012-01-11 @ 09:04:14
URL: http://teammittsvenska.blogg.se/
Postat av: Anna

testcomment

2012-01-11 @ 09:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0