Praktikplats!

Nu har jag förhoppningsvis fixat praktikplats till vecka 11, men vi får se om det blir av! Hoppas hoppas hoppas på att det kommer gå vägen, är supertaggad på det men man får ju se helt enkelt.
Ska nog inte säga något förrän jag är helt säker, men här ni en liten ledtråd ;)



Om inte det går vägen så har jag ett par andra praktikplatser på lut som också skulle vara rätt nice.
Haha, enligt mig är PRAO det bästa sättet att utnyttja skolan på att få tillbringa en vecka med sitt intresse ;)
Så jag tar alltid chansen att hitta en riktigt rolig praoplats!

Vart ska ni praoa/praktisera? :)


Kommentarer
Postat av: Amelia

Ev.. Och nu säger jag verkligen eventuellt,, för jag får reda på om jag fick platsen idag eller imorgon, i galoppstall/uppfödning/hästveterinär ;)

2012-01-16 @ 20:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0