Kommentar

En fråga till dig Anna, du har ju haft träning nu fre-lör och då undrar jag om inte du kan göra en lista asså inte för att vara dum mot nån men en lista om vilken som du tycker är duktigast på att hoppa/ rida utav dom i din hoppgrupp, asså av dom som va med nu, asså typ att du skriver "1. Bla Bla osv" asså om du fattar, och inte då bara om vem som va duktigast på träningen utan den som du tycker är duktigast på att rida/hoppa. Och du får sätta dig som 1 eller 2 om du vill. Och asså jag vill ju inte att du ska gö den för att va dum mot nån jag tänkte bara att de kunde va kul:D Att veta vem du tycker är duktig :D svara gärna i ett inlägg

Detta är så sjukt elakt så jag bara måste svara. Varför ska jag drömma flera personer när de inte ens bett om det? Speciellt offentligt på en ganska stor blogg dessutom? Jag tänker inte sitta här som någon jäkla Einstein och skriva vad som behagar mig och kritisera andra, för att du "sanna" tycker att det är roligt.
jag känner på mig att det finns en baktanke med detta och att du inte heter Sanna. I vilket fall så får du stå upp själv som den du är och be mig om min åsikt så lovar jag att jag säger vad jag tycker. Så länge ingen frågar så säger jag om jag tycker det är bra. Om du nu ser detta får du gärna kommentera här under.
hur trevligt du än frågar så är detta inte trevligt och du har nog svårt för det här med empati eller nåt.

tycker ni att det är rätt eller fel med en såhär fråga ?                                                                                                                                                                                                                                 

Kommentarer
Postat av: Svennis&Bea

Fin blogg!

Följa varandra på bloglovin?

http://www.bloglovin.com/sv/blog/1905712/beatrice-wittbom

2012-01-08 @ 10:49:07
URL: http://hoppsadel.blogg.se/
Postat av: josefine m. ridtravaren Bellie

Jag tycker du gör helt rätt.. Ingen har rätt att sitta och döma andra på det sättet denna människa ber om.



Hur många läsare har ni i snitt dagligen?

2012-01-08 @ 12:35:02
URL: http://minfux.blogg.se/
Postat av: Linda

Tycker att du gör rätt

2012-01-08 @ 15:05:05
URL: http://cassechuck.blogg.se/
Postat av: Fredrika

Helt rätt, hade hon frågat dig om det fanns någon som du tycker är väldigt duktig i din grupp hade det varit en annan sak, men när hon ber dig hänga ut särskilda personer är det lågt

2012-01-08 @ 17:21:43
URL: http://fredrikalundahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0