Fördomarna

Ja, vi måste säga att det var väldigt få som faktiskt tog tummen ur och kommenterade, host host ;)
Men de som gjorde de var i allmänhet väldigt milda. Men här kommer de, fördomarna som ni har/har haft om oss:


Sara:

Jag tycker ni verkar ha en ganska bra uppfattning av mig. Jo, jag är helt klart bortskämd, men det är skillnad på att vara bortskämd och snobbig. Jag är faktiskt ingen som ser ner på andra, verkligen inte, och försöker verkligen att vara trevlig och inte för dömande.
Så visst är jag bortskämd men jag ser inget negativt med det, det finns alltid någon som har mer än en själv. Jag ser inte negativt på personer som har finare hästar och mer pengar än mig så länge de inte är otrevliga :)

Sen har du Petronella rätt i att jag inte riktigt litar på vad jag kan. Jag har rätt låg självkänsla, så det är ganska ofta som jag känner mig som en bluff när det har gått bra, att jag vill som säga "jag är inte så bra som det verkar, jag förtjänar inte det här egentligen".
Men jag tycker faktiskt att jag har en rätt bra bild av vad jag kan och vad jag inte kan ändå, jag tror att jag är ganska realistisk på den punkten.

Sen hatarhatar jag att ta kort på mig själv, hehe, känner mig så ego ;)
Men tänkte att ni kanske vill se hur jag ser ut i vanliga fall. Här kommer några bilder i alla fall.






Personligt så är jag en väldigt glad person oftast, social och ganska högljudd ;)
Står för allt jag tycker, har väldigt starka åsikter och är väldigt aktiv i diskussioner osv osv, kan ha sina konsekvenser...
Jag har inte så mycket fördomar, försöker att vara med de flesta och har en bra människosyn. Jag är däremot rätt bra på att haspla ur mig saker och är lite smått konflikträdd, hatar att såra personer och när jag har gjort det så kan jag inte ta tag i det utan jag går bara och våndas över det.
Personer jag dras till är glada, djupa  personer som man kan prata om allt om. Som förstår en.
Rolig är ett plus, sen MÅSTE de ha vettiga åsikter.

Ja, det är väl jag i ett nötskal. Tvivlar på att ni orkar läsa denna vägg av text, men ni kan ju försöka ;)


Anna:
Hon får fylla i när hon har tid, hon får ju inte sitta vid datorn på ett tag för sina föräldrar ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0