Tack för att ni gör mig så glad! :D

Gud vad jag är glad och nöjd med livet just nu. Jag kom också på hur tacksam jag är för allt jag har!

Jag tänker satsa till 110% i år - köra mitt eget race och sluta jämföra mig med andra. Jag tror ju på det jag gör och det går ju bara ut över mig själv när jag sitter och irriterar mig på andra.
Så 2012 ska bli mitt eget år. Jag ska göra allt jag gör för min egen skull, sluta ge till personer som ändå aldrig ger något tillbaka och utveckla mina hästar och min ridning till max.



Tack Padraig för världens finaste ponny, tack för allt du lärde mig på Irland.
Tack Linnea och Anna för att ni alltid finns där och för att ni är så bra.
Tack Ted för att du har lärt mig att rida.
Tack Annika för att du hjälper mig i ur och skur och för att du har lärt mig att rida dressyr.
Tack Cecilia för att du lärde mig att man har en yttertygel.
Tack Maggan för att du är så rak, för att du är en sån jäkla bra tränare och för att du alltid tror på mig.
Tack alla underbara människor på Näset som alltid är lika glada och roliga på träningarna.
Tack Christelle för att du alltid gör mig så glad och ger mig tips.
Tack alla ni på torsdagsträningarna som är så trevliga.
Tack mamma för att du har satsat allt på mig, för att du kör mig överallt och för att du har köpt rätt hästar åt mig.
Tack Kajsa och Gaby som hjälper till med hästarna.
Tack Yankee för att du gör mig så glad, varje dag.
Tack bloggen, för den har stärkt mig så otroligt mycket.


Ja, man kan aldrig tacka för mycket. Jag kom bara på att det är så många som faktiskt bidrar till att jag är så glad. Det kommer bli svårt, men i år ska jag försöka ge tillbaka och sluta slösa energi på människor som inte tycker om mig för den jag är. Det är så inte värt det, för idioterna i den här världen kommer aldrig att ta slut.

Ha ett fantastiskt sportlov allihopa, tyck om era hästar och var er själva! :D



Kommentarer
Postat av: Sofia

Jättefin design och header! :)

2012-02-29 @ 14:07:10
URL: http://sofiabostrom.blogg.se/
Postat av: linnea

Tack för att du finns älskade bästa vän <3

2012-02-29 @ 22:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0