Nationella sommartävlingar

I går fick vi ett mejl från Ridsportfördbundet där det klart och tydligt stod att det är Alsenbygdens kör och ridklubb som ska få anordna en av deltävlingarna i Ridsport Ponny Cup.
Så nu är i alla fall jag grymt taggad att ordna en helgrym tävling för alla som vill komma upp till oss på Wången.




Alltså passar jag på att uttnyttja er, våra stackars bloggläsare och göra lite reklam för våra tävlingar i sommar ;)
Datumet ni ska komma i håg är 5/7 - då börjar härligheterna!
Fyra dagar med nationell ponny och hästhoppning på våran fina utebana. På ponny kommer vi ha klasser från LB upp till Msv A, förhoppningsvis ett derby, Ridsport Ponny Cup och ett fett meetingpris. På häst blir det klasser från 110 upp till 140, även där hoppas vi på ett derby och ett meetingpris.
Eftersom det är vi tävlingsryttare som ordnar med framhoppning, priser och hur själva tävlingsmomentet går till så hoppas vi att ni blir nöjda.
Banbyggare blir Mikael Fröjdholm.

Vi kommer även ha roliga kvällaktiviteter och förhoppningsvis någon föreläsning eller clinic.




Så förbered er på en hejdundrans hästfest i sommar och bjud in alla ni känner. För er norrlänningar som vill samla poäng i Ridsport Ponny Cup så är det ett utmärkt tillfälle eftersom det är den enda deltävlingen ovanför Dalälven.
Just nu är jag i full gång med att ragga priser från Sveriges alla hästaffärer och jag tänker inte ge mig i första taget ;)
Hoppas att ni vill komma och vi får hoppas att det blir riktigt mycket anmälningar nu då!


PS. Alsenbygdens kör och Ridklubb ligger i Mittsvenskas distrikt ;)

DS. There will be flashiga klisterlappar.


Kommentarer
Postat av: Alina

åååååååh , vad jag blir astaggad , klart att jag ska komma dit och tävla i sommar ! :D

2012-02-21 @ 15:46:29
URL: http://nattstad.se/alinaosterstrom
Postat av: Anonym

2012-02-21 @ 17:09:55
Postat av: Johanna

Faaan vad kuuuul :DDD

2012-02-21 @ 17:10:50
URL: http://johannaledstrom.blogg.se/
Postat av: Wilma Kullström

Vi får se till att det blir asgryyyymt!

2012-02-21 @ 17:26:13
URL: http://wkequestrian.blogg.se/
Postat av: Olivia Ericsson

Superkul!! :D

2012-02-22 @ 21:38:28
URL: http://oericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0