Mål för mars

Ni vet ju att jag släppte målen helt ett tag för att tagga ner lite. Och nu känns det absolut som att jag är redo för lite nya mål igen!
Men den här gången blir det 3 mål, inte 15 ;)


Jag
* Jag ska få en låg och mjuk hand som jag kan använda i olika rörelser och i olika syften.

Kerrie
* Hon ska bli mer framme på bettet och mer "näsan framme".

Yankee
* Han ska kunna behålla mer energi i samlingen.



Och nu jobbar jag BARA på de här grejerna, inga utsvävningar. Jag kollar att jag nått målen sista mars.
Har jag inte gjort det, så analyserar jag varför och sätter upp ett nytt mål som är enklare att jobba med.

Jag känner mig till och med så där lagomt taggad, lite chill så där. Det ser ljust ut kort sagt! ;)

Men jag måste bara kommentera att det här målet med min hand är mycket välbehövligt. På torsdagsträningen förra veckan satt jag med händerna i magen och rattade åt alla håll. Ni kan få se på filmen jag tänkte lägga upp i kväll, det är rätt så illa ;)
Annars är jag är väldigt nöjd med livet för tillfället. Hästarna är mig mer kära än någonsin, det börjar komma upp tävlingar, det är ljust ute, våren närmar sig och det känns som att jag börjar hitta mig själv lite.

Något säger mig att det här kommer bli ett fantastiskt år.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0