Lite av det som kommer hända...

Här är lite av det som kommer att hända framöver.

* I dag är jag hemma så jag tänkte gå ut och rensa i sadelkammaren. Kommer en bloppis senare i kväll samt en uppdaterad presentation om alla hästarna!

* I morgon är det Ceciliaträning i Svensta med Vanessa och Mulle.

* På söndag är det Pay and Jump med alla fyra (förutsatt att vädret blir lite mildare, annars blir den inställd). 60 med Mulle, 70 med Vanessa, 80 med Yankee och 90 med Kerrie.

* Mulle kommer troligen att stanna här hos oss hela året!

* 11-12 ska jag och en kompis till Duved - ingen uppdatering alltså.

* 18-19 skulle jag egentligen tävla, men det sket sig för Dan hade planerat in en puderhelg i Kittelfjäll. Ingen uppdatering där heller alltså...

* 3-4 mars så är det Ceciliaträning igen, den gången med Y och K.

* Sen, på onsdagen 7/3 så åker jag, mamma och Linda söderut mot Lierop, Holland till Erika. Inleder vistelsen med att titta på nationella tävlingar där nere - svinigt kul.
Mamma åker hem på måndagen, jag stannar en vecka till och praoar.

* Första tävlingen blir alltså inte förrän 8/4! Tråkigt men då hinner jag ju träna desto mer ;)


Så så ser det ut alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0