Ingen ridning i dag heller...

Jag blir tokig! I dag hade jag kanske kunnat dra på mig svinigt mycket kläder och försökt rida intervaller på V, men det blåste och -23, kändes lite övermäktigt ;)
Tur att alla är så unga och spralliga, de kutar som bara den i hagen så jag antar att de får lite motion där. Haha, dom är jäkligt söta när dom leker måste jag säga!


Så här ser Y ut på morgnarna, inte bara jag som är trött på kylan kanske? ;)

Så alla vildingar har fått ladda energi tills vi ska till Wången i morgon - hoppas de sköter sig någorlunda i alla fall!
Jag ska försöka få till någon film. Kajsa hjälper mig att rida Y och K, jag rider M och V.
Blir förhoppningsvis lite banhoppning med storhästarna.

Men ha det bra så länge, jag ska se om jag kan få till någon bloppis lite senare i kväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0