Tävlingssäsongen

Nu har vi mejlat lite med Erika och bestämt hur vi ska bo när vi är där nere och lite annat. Och jag börjar jag verkligen tagga inför Holland nu, ska bli grymt kul :D
Sen så får vi pussa lite på lilla Eclipse, vi får se hur mycket han har växt. Aisha är ju himla stor nu och hon är ju ändå 3 månader yngre.

Dessutom är jag taggad som tusan inför tävlingssäsongen, har suttit och följt resultaten från Timrå på Equipe och bara dööör. Hade så himla gärna velat tävla i helgen istället för skidåkning, men man får ju inte alltid som man vill tyvärr...
Jaja, jag och mamma har suttit och lagt in alla tävlingar för säsongen och anmält till de som går att anmäla till.
Det ger ju en liten tröst i alla fall ;)

Men så här ser helgerna ut för tillfället:

25-26/2
- Tedträning med Y och K

3-4/3 - Dressyrträning för Cecilia med V och K, Pay and Jump på söndagen med Y, K och V. Eventuellt kommer Anna upp! :D

7-19/3 - Holland :D :D :D

25/3 - Sundsvall lok/reg hopptävlingar, ponny. Yankee 90-1m.

8-9/4 - Sundsvall reg/nat hopptävlingar, ponny. Yankee 90-1m.



14-15/4 - Timrå lok/reg hopptävlingar, häst. Kerrie 90-1m, Vanessa 90-1m.

21-22/4 - Abkor lok/reg hopptävlingar. Häst på lördagen, Vanessa 90-1m och Kerrie 90-1m. Ponny på söndagen, Yankee 90-1m.

28-29/4
- Östjämten lok/reg hopptävlingar. Ponny på lördagen, Yankee 1m-110. Häst på söndagen, Kerrie 90-1m och Vanessa 90-1m.

5-6/5 - Bräcke lok/reg hopptävlingar, häst. Kerrie 90-1m, Vanessa 90-1m.

17-19/5 - Lilla Högbospelen, reg/nat ponny. Yankee 1m-110-1m.

26-27/5 - Näset lok/reg hopptävlingar. Ponny på lördagen, Yankee 1m. Häst på söndagen, Kerrie 1m- ev. 110 och Vanessa 90-1m.

2-3/6 - Bollnäs fälttävlan häst och ponny. Kerrie H90 och Yankee P80.

8-10/6 - Orsa lok/reg ponny. Yankee 1m-110-110.

18-20/6 - Ted sommarkurs



Sen efter det så är det några nationella till och själva sommarsäsongen. Men det är lite jobbigt att planera så långt i förväg tycker jag ;)
Klasser är självklart preliminära, men de jag har skrivit ned nu är de jag absolut helst vill kunna rida.

Yankee ska få ta det lugnt och stadigt upp på LA, han har känts lite ringrostig på senaste tiden så jag vill befästa 1m i vår igen innan jag går upp på 110.
Ted tyckte inte vi skulle debutera något inomhus eftersom han är så ung. Och Teds ord är min lag, så jag debuterar LA i Östjämten om allt går som det ska :)

Storhästarna som inte har varit ute på tävlingsbanorna något ska få tralla runt på 90-1m ett bra tag. Hoppas att de blir lite varma i kläderna snart så att de kan börja hoppa på lite större banor i sommar, men allt får ta sin lilla tid :)
Vad tror ni om det här?


Kommentarer
Postat av: Kajsa:)<3

Logga in på facebook eller hotmailen:) är du jätte gullig♥

2012-02-20 @ 20:15:52
URL: http://srktjejer.blogg.se/
Postat av: Fredrika

kul! möts på SRK :)

2012-02-20 @ 21:10:07
URL: http://fredrikalundahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0