Filmen på Kerrie

Såg nu att jag hade lagt upp Yankees film två gånger, men här kommer filmen på Kerrie.
Hon är sååå duktig, bara att jag inte riktigt hänger med så hon får dras med mig ett tag tills jag har lärt mig att sitta ordentligt på henne. Haha, stackars häst.

Tur hon är så modig säger jag bara.



Det kändes väldigt ovant att höra Ted säga "fram, fram, fram, fram" mot hindren istället för lugn, vänta, samla, men det blev en helt annan rytm än innan. Jag måste lära mig att rida med lite mer jävlar anamma så och då, Yankee har ju som kraften i sig redan medans Kerrie behöver lite mer hjälp.
Haha och jag är så himla ovan vid hur hon hoppar så jag far som en vante i sprången. Men jag hoppas jag lär mig tids nog ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0