Visste ni att..

.. jag ska till Scandinavium! Vi har bokat in hela veckan och det kommer bli grymt. Jag tror att det blir jag, mamma, Christelle, Ingrid och Unni som åker med. Det är dessutom världscupfinal som blir väldigt kul att se! Längtar som bara den ska ni veta :D
 
... jag ska gå natur NIU på Wargen. Sorgligt men sant. Hade mer än väldigt väldigt gärna dragit till Holland istället men det blev fetnej hemma.. Konstigt nog ;)
 
... jag har tre hundar, varav en knäpp enögd Jackrussel och två efterblivna pointrar.
 
... den värsta månaden jag vet är februari. Då vill jag bara krypa in någonstans och aldrig behöva krypa ut. Den bästa månaden jag vet är september. Då har man precis börjat skolan, träningarna är i gång och man får äntligen lite rutiner igen :)
 
... jag är kär i Panda da Panda. På riktigt.
 
... om jag inte skulle bli proffsryttare så vill jag bli forskare. Helst inom medicin, genteknik eller biokemi.
 
... jag har alltid velat åka till Australien och Argentina. Typ coolaste länderna någonsin.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0