Globenshopping!

Tapis de selle Cornell HV PoloTapis de selle Oxford HV Polo
 Rhinestones Smokey Topaz
 
Dethär inhandlade jag! Var sjukt taggad på mässan och jag och Fredrika yrade runt i folkmassan i flera timmar. Inget kunde stoppa oss. Stenarna är tänkt att jag ska sätta på hjälmen, har börjat lite smått och det blir sjukt snyggt.
Det rosa shabraket är sååå jag, grått med guldiga och rosa detaljer och broderat "Ladies Polo Team", tror ni inte Sture blir snygg i  det? ;)
Fyndade det andra HV Polot för 400:- i en Tysk monter, tror jag det var. Så det var lite kul.

Sen nämde jag att jag ville ha ett guldigt pannband, då så Fredrika att jag kunde få köpa hennes Swarovski.
Saknar dock en hundralapp så det ska nog inskaffas i veckan, riktigt najs kommer det bli!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0