Banan för i morgon

Imorgon ska jag då äntligen göra vad jag tänkt på i minst 2 år. Nämligen bygga upp delar av en världscupbana (efter bästa förmåga..) och hoppa den hemma på lagom höjd.
Jag har då valt ut några linjer från banan som de red i Genéve för ett par veckor sen. Jag tror det blir en riktig utmaning både att bygga fram och rida, även om det blir på minihinder. Men vi gör det bara för att få känna på linjerna och ja, det ska faktiskt bli riktigt kul!
 
Så här ser banskissen ut för i morgon då:
 
Jag tänker nog börja med att hoppa fram på den första linjen. Räcket, sedan ta kombinationen och hoppa upp dom lite på utsprånget. Avstånden i kombinationen stämmer dock inte eftersom det är meningen att det ska ligga på 160 när jag ska hoppa den på kanske 80-90 ;)
Men det får jag lösa på plats helt enkelt.
Sedan tar vi helt enkelt linje för linje tills det funkar. Jag tänkte avsluta med att sätta i hop det hela till en liten bana. Som sagt tar vi det dock väldigt piano i morgon. Det blir kanske på 90 höjd, om ens det.
 
Men, skulle ni vilja se film? Det kan säkert gå att ordna i så fall :)
 

Kommentarer
Postat av: Johanna Grant

Sv: Jo känslan är helt underbar!
Jag kommer förmodligen vara där från torsdag-fredag, så det är klart vi borde ses! :D

2012-12-25 @ 00:10:59
URL: http://johannagrant.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0