Ridstövlar?

Har ni några tips på snygga ridstövlar?
 
Mina gamal trotjänare gick ju sönder i både dragkedja och läder nu i helgen och jag har länge tänkt byta upp mig till ett par lite fräschare ;)
Så nu är min fråga om ni har tips på några riktigt snygga kvalitetsstövlar som inte är för "insvängda"?
 
Provade ett par Veredus Guarnieri i Vännas, helt sjuka stövlar. Så extremt sköna, satt perfekt och riktigt bra kvalitet. Sen kostar de ju därefter..
Men vi kunde kanske få en bra deal på Equeen, så vi får väl se helt enkelt om jag vill lägga alla mina pengar på ett par ridstövlar.. ;)
 
 
Sen är jag ganska slut på ideér. Som sagt så har jag ganska konstiga ben också. De är korta, tjocka och raka så det är ju ett helvete att hitta en stövel som faktiskt passar.
Men jag älskar stövlar, även om det är bekvämt med chaps. Så nu får ni helt enkelt bomba med förslag! :D
 

Kommentarer
Postat av: Karin

bocaj stöveln är ruskigt sköna!

2012-08-20 @ 13:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0