Nytt

Nu har jag faktiskt köpt hästsaker för första gången på 3 månader! ;)
Kanske finns hopp för mig ändå!
 
I alla fall så blev det först en martingal från Herve Godignon åt Kerrie eftersom martingalen jag hade innan gick sönder på träningen.
Den ser lite annorlunda ut men jag gillar den! Sen så är själva martingalstropparna elastisk så att det inte blir så himla stumt för hästen.
 
 
Så här ser den ut, fast på min så är det en platta emellan remmarna också. Ni får se en bättre bild någon annan gång så ser ni hur den ser ut egentligen ;)
 
Sen bar det i väg till Hööks.
Där köpte jag den här luvan som jag skrev om förra veckan, i marinblått. Riktigt fin var den och jättebra passform, tro det eller ej!
Jag vet inte hur bra den håller sig efter tvätt, men just nu är den himla fin i alla fall. Och vilket kap sen då, 99 kr!
 
 
Till slut blev det också ett blingpannband och ett spö...
Nu planerar jag bara att köpa ett marinblått schabrak med silvrig kant, sen är jag ganska nöjd ;)
 
/Sara
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0