En tankeställare

Nu är jag hemma efter en helg med Tedträning på Näset, där det har varit väldigt mycket blandade känslor.
På lördagen så gick det sådär med Kerrie och jag blev lite (lite) deprimerad och patetisk. Men sen så fick jag mig en uppsträckning av Maggan, och det var tur vill jag lova!
 
Behöver inte gå in på vad hon sa så mycket närmare, men det här sista som Maggan sa sammanfattar nog det hela ganska bra!
Shut the fuck up och rid.
 
 
 
Jag ser på saker på ett helt annat sätt nu och är såklart väldigt taggad för att träna järnet fram tills nästa träning. Älskar verkligen den där känslan när ingenting känns omöjligt! :D
 
/Sara
 

Kommentarer
Postat av: Isabella Bergh

haha asså maggan, vilken stjärna :D

2012-08-14 @ 21:42:11
URL: http://isabellabergh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0