Dags för långtur

Snart åker jag mot Brunflo (där jag har hästarna för tillfället) och ska ut på ett långt 2 milapass i regnet med min moster Eva. Det blir Yankee som får ställa upp, han har gått så himla lite på senaste tiden så det blir bra för honom.
Kerrie ska nog få göra galoppintervaller i backen sen, inte så jätteånga men sådär mittemellan.
 
 
Det är bra att det inte finns någon ridplan där, för då blir man faktiskt tvingad att rida ute på vägarna i stället för att harva på volter! ;)
Men det säger ju inte att man inte kan rida dressyr, det är ju ett perfekt tillfälle att träna öppnor ute på en landsväg istället för inne på en ridbana. Nog känns det lite ovant och så där men det blir nog super!
 
Nej, nu ska jag ta på mig regnkläder och ladda inför lite kvalitetstid med hästarna.

Ha det gott, uppdaterar i kväll. Jo, jag lovar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0