Wångenhoppet

Nu tänker jag utnyttja er, våra stackars läsare, för att passa på att göra lite reklam för Wångenhoppet ;)
Haha, all publicitet är bra publicitet som sagt!



Kort sagt så blir det Norrlands viktigaste tävling enligt oss Alsenbygdare ;)
Det kommer nog att bli riktigt kul tror jag! Dessutom kommer jag och ungdomssektionen ordna ryttarfest och grillkväll på fredag och lördag kväll, så det blir nog spännande.
Kom gärna med önskemål om hur ni vill ha ryttarfesten, det uppskattas. Sen har vi en väldigt bra idé på gång som vi i ungdomssektionen tänkte tillämpa på tävlingarna. En ledtråd: värdinnor.

Sen måste jag bara passa på att skriva att uppstallningen är sjukt billig! Det finns ju nästan 117 lediga boxar på Wången som alla ska hyras ut på tävlingarna. Priset blir ca 600 kr för 3 nätter - inte illa om man jämför med vissa tävlingar där EN natt kostar 1500...
Så helt enkelt - det finns inga argument till varför man inte skulle komma. Be there or be sqaure! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0