Take me back


Bilderna från Holland!




Jag kommer aldrig någonsin att klaga på en svensk framhoppning. I Holland är det typ deal with it, bitch!
Framridning+framhoppning+skrittområde. Multitasking på hög nivå.



Och Eclipse mådde finfint som ni ser. Han har typ världens största hage, de går på lösdrift och han har 7 andra fölungar att leka med!




Poppy, the one and only <3



Clinton i egen hög person!

Heartbreaker, Kerries farfar! Lite lik är dom allt ;)


Hundratals och åter hundratals av fina unghästar och föl, alla av toppstam, på Team Nijhofs bautastora anläggning. Jag fick gärna komma dit och praktisera om jag ville, ja tack liksom :D


Skrittar Mr. Ocean på tävlingen i Asten, lagom fina omgivningar.


Fredagens 1.30 i Asten.


Ovanliga Scapa-schabrak sålde dom i ridsportbutikerna, man var allt lite sugen!



Finaste Collect, saknar...


Schnygg bild på mig och Respect när vi är ute på morgonpromenad!


Qashmir och jag på skrittpromenad.

Åh, vad jag saknar. Jag SKA tillbaka, så fort som det bara går. Allra helst så vill jag flytta dit permanent efter nian, meeeen jag tvivlar på att föräldrarna går med på det ;)



Kommentarer
Postat av: Amelia

Gud vad härligt !!! Vilken upplevelse !! :)

2012-04-04 @ 19:13:07
Postat av: Johanna Grant

Stod Lord Z där? :D

2012-04-05 @ 20:53:01
URL: http://johannagrant.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0