I brist på annat

I brist på något annat vettigt att göra så tänker jag rada upp lite som är bra och lite som är dåligt just nu.

BRA
- Det är meteorologiskt sett vår.
- Det är påsk, vilket innebär godis. I mängder. Helt klart ett plus ;)
- Vanessa börjar gå ganska bra.
- Jag ska tävla på lördag.
- Förmodligen ska vi dra till Rättvik och träna för Ted himself någon gång nästa månad.
- Allt fint sommarmode har börjat komma in i affärerna och man är sjuuukt sugen att ladda upp med nya sommarkläder!
- Snart är det glassäsong, vilket råkar vara min största last här i livet. Längta!
- Vi börjar ladda inför Wångens sommartävlingar 5-8/7. Kommer bli azum!



MINDRE BRA

- Det är i verkligheten fucking istiden här, och jag ser då inte skymten av någon vår.
- Det snöar.
- Kerrie är fortfarande halt.
- Yankee har fått några konstiga utslag över hela kroppen som inte vill gå bort. Suck.
- Jag måste köpa en ny luva och är heeeelt pank :/



Men annars så är allt precis som det ska vara! Ha en asbra påskdag, och lycka till ni som ska tävla :)
Själv ska man sitta och ruttna i Duved...




Kommentarer
Postat av: rebecka

superfin blogg har ni!



ställ gärna några frågor på min frågestund:

http://finlillbecca.bloggplatsen.se/2012/04/10/7704970-fragestund-nu-vare-ett-tag-sen/#kommentarer

2012-04-10 @ 01:29:38
URL: http://finlillbecca.bloggplatsen.se
Postat av: Wilma Kullström

sv; Det är ute ja, känns rätt skönt att jag gjort min sista inomhustävling innan sommaren nu :D

2012-04-11 @ 12:03:06
URL: http://wkequestrian.blogg.se/
Postat av: Annonym

har du inte redan massor av luvor????

2012-04-11 @ 15:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0