Holland...



Åh vad jag vill tillbaka.

Jag skulle kunna hoppa av skolan och dra på momangen om jag fick. Det var nog de roligaste och mest lärorika 12 dagar jag någonsin varit med om!
Förstår verkligen inte hur jag ska lyckas ta mig i genom både 9:an och gymnasiet...

Ja, dagen efter jag tar studenten så tänker jag åka. Tänker inte stanna en minut för länge i Sverige.
Suck, om man ändå fick precis som man ville.
Då skulle jag ta med mig alla hästarna, jobba hos Erika och få körkort+lastbil att köra runt på tävlingar med. Och sen skulle det nog behövas lite extra ork, tre hästar+hästskötarjobb är ingen lätt match skulle jag tro ;)
Nej då, jag skulle nöja mig med att bara få vara där och se och lära. Otroligt hur mycket man kan lära sig av att glo på en framhoppning eller när Erika och Joris trimmar.

Jaja - to the point. Jag vill till Holland.


Kommentarer
Postat av: Maja

Gud va snygg blogg!! riktigt härliga färger! :D

vilken är er favorit gren inom ridsporten ?

2012-04-23 @ 10:34:33
URL: http://teamjumpers.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0