Hemmatävling i helgen

Nu när tävlingssäsongen drar i gång på riktigt så är det ju faktiskt tävling nästan varje helg. Och vis ka så klart i väg igen i helgen, men inte så långt denna gång ;)
Vi ska ju faktiskt ha hemmatävlingar på Wången, som vanligt inte så mycket starter tyvärr. Synd för jag tycker verkligen att våra tävlingar är jättebra och det är synd att det inte är fler som orkar pallra sig hit ;)

I alla fall så rider jag LB-LA på Yankisen på lördagen och 90-1m på Vanessa på söndagen. Emellan klasserna och i de klasser som jag inte rider blir det att jobba och hjälpa till på banan!
Och dessutom kommer min underbara kusin Björg som jag inte har träffat på svinlänge med sin islandshäst Solan.


Fina Vanessa i Timrå - följ mig gärna på Instagram om ni tycker att jag uppdaterar för lite ;)
@saraborgbromee

Tror att det kommer bli en sjukt rolig helg allt som allt!
Förresten så funderar jag på att rida 1m-110 på Vanessa i Östjämten om två veckor. Det är utomhus och hindren kändes verkligen pyttelåga i 1m.
Så vi provar helt enkelt! :)


Kommentarer
Postat av: björg

Längtar!!! peppad! :DD

2012-04-17 @ 17:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0