Beställt!

Nu har jag och mamma beställt den här luvan från Eskadron på Charlies. Skönt att få det gjort, det är verkligen välbehövligt nu när jag har lånat stackars Toves luva i ett par veckor ;)
För dig som kommenterade att jag redan hade så himla många luvor så kan jag informera dig om att jag har TVÅ stycken, varav en är Toves och en är i storlek ponny som självklart är alldeles för liten :)



Själv tycker jag att den är sjuuukt fin och jag hoppas verkligen att den har bra passform, det finns nog inget vidrigare än konstig passform på luvor!
Men det var jäkligt bra pris på den och den går nog att använda i vilket fall som helst ;)
Hoppas den hinner komma innan helgen bara.

Brukar Charlies ha snabb leverans, någon som vet?



Kommentarer
Postat av: Amanda Nordström

Dom brukar ha snabb leverans! :)

2012-04-16 @ 01:20:17
URL: http://amandanordstrom.blogg.se/
Postat av: inteanna ;)

Det är ju samma huva som jag har, så du vet ju passformen ;)

De kör ju samma modell på alla huvor, fast de slänger på lite passpoaler :D

2012-04-16 @ 02:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0