Vad jag tycker om outfits

Jag måste erkänna att jag inte är världens största fan av matchning. Förut älskade jag schabrak+huva och ville ha matchande boots, matchande tröja, ja men allt skulle matcha.
Men på senaste tiden har jag bara tyckt att det ser lite oproffsigt ut med en övermatchad riktigt stark färg.

Jag tycker att det blir snyggast om man bara matchar typ 2 och kanske 3 saker. Sen är resten i en basfärg som typ svart eller brun.
Huvor tycker jag faktiskt inte är det snyggaste längre, främst för att ingen av hästarna behöver det och så för att jag av någon anledning tycker att den täcker över huvudet på hästen så att uppmärksamheten dras från hästen till luvan. Men är den enfärgad och utan passpoal så tycker jag att det är rätt snyggt.
Vet inte hur och när jag fick för mig det, men...

Men om man bara skulle ta att jag fick välja en röd outfit, så skulle jag ju lätt välja nr 1.
Den andra blir för plottrig och tar liksom över hela hästen och det blir som inget fint helhetsintryck.

1.


2.

Bilder från ponnyryttarna.blogg.se och från flicans.shapemeup.se. Hoppas det var okej.


Av mina egna outfits tycker jag mest om min röda outfit med Scapat och min marinblå med Schockemöhleschabraket. Jag tycker att de är lagom med matchning i dom, det blir inte för mycket och massa grejer över hela hästen så att man knappt kan se ponnyn där under.
Vad tycker ni är snyggast, nr. 1 eller nr. 2?



Kommentarer
Postat av: Jennie

Håller helt klart med dig!! :)

2011-09-06 @ 22:26:34
URL: http://teambracke.blogg.se/
Postat av: Lamia - Hästblogg

1:an var jättesnygg!

2011-09-07 @ 01:12:23
URL: http://lamiamichelle.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart/hur gör du dina outfits?

2011-09-08 @ 19:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0