Scapa schabraket

På onsdag när jag kommer till pappa så tänkte jag beställa det här schabraket ;)
Jag har ju funderat på det en längre tid och jag kan bara tänka mig vad snygg Yankee kommer bli i det!
Det är ju så himla härlig färg, det lyser verkligen om det och det kanske är lite fel nu mot hösten men det tycker inte jag. Det ska vara glada färger även på hösten :P
Först tänkte jag om jag skulle spara och köpa något större, men jag kan helt enkelt inte hålla mig, jag MÅSTE bara ha ett nytt schabrak...





Sen ska jag matcha med ett par Proffessional's Choice boots, men de ska vi köpa av Häst e Bäst om det går att få i den färgen.
Och så ska väl jag ha en svart tröja och kanske ett turkost spö eller någon sån liten detalj.

Jag tror i alla fall att det kommer bli galet snyggt! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0