Mitt liv 10 år framåt

Jag undrar om ni har hört min plan för livet?
Nä, tänkte väl inte det. Men en sån har jag, och den är inte liten vill jag lova :D

Eftersom det är en hel del som jag vill här i livet, så tänkte jag dela upp det i flera inlägg :)
Så först mitt liv om 10 år, sen mitt liv om 20 år osv osv.
Det kommer nog att bli väldigt kul att skriva kan jag ju meddela! :P
Observera att det här självklart inte är något som är stensäkert, det förstår ni väl själva om ni inte har mentala problem, utan det som jag vill och tror kommer att hända.



10 år från nu ...

Är jag 24 år gammal. Och självklart, så kommer jag att rida för fullt! :)
Jag kommer att jobba som beridare hos en väldigt känd hoppryttare i antingen Holland, Tyskland eller Frankrike. Men jag kan också se framför mig att jag är tävlingsryttare på något stort stuteri så som Nijhof, Zangersheide, Schockemöhle och vidare.
Vid den här tiden har jag inga stenhårda mål att rida mästerskapsklasser eller liknande, för det beror ju helt på vilka hästar jag får rida. Men ridtekniken ska sitta där den sitter, och jag vill absolut vara på väg upp i eliten i alla fall.




Privatliv lär det ju inte vara särskilt mycket tid för, men det kommer längre fram, i nästa inlägg kanske :P
En egen gård har jag vid det här laget INTE, för den kommer föst senare när jag väl har etablerat mig i toppeliten.
Eftersom jag jobbar hos den här tävlingsryttaren/uppfödaren, så behöver jag ingen annan inkomstkälla. Utan jag harvar på där, sliter och rider en cirka 9-10 hästar per dag.
Allt för att förbättra tekniken till det yttersta.

Sen, det är jag till fullo inställd på, så ska min mentala träning vara stenhård. Varenda dag ska det övas på, för min mentala teknik ska vara överlägsen självaste RGB när jag är som bäst ;)




Men det är nog den här tiden, 10 år framåt, som faktiskt inte alls känns särskilt långt borta. Ett bra jobb och sen är resten fixat om jag får som jag vill ;)
Som jag redan nämnt så har jag ju ett väldigt bra möjlighet på g, och där kanske jag kan skaffa mig ett jobb om jag har tur.
Jag längtar som tusan tills dess och jag försöker jobba varenda dag för att komma lite närmre.

Och får jag som jag vill slipper jag gymnasiet och får börja jobba ännu tidigare. Amazing alltså.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0